نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با نقرسی آرتروز توسط پاراستامول برطرف نشد ترامادول امن استمن یک بیمار نفروپاتی IgA و دچار آرتریت نقرسی، توسط پاراستامول رها نیستم، ترامادول امن است؟ در واقع، ترامادول به مورفین و هروئین مرتبط است، بنابراین برخی از کشور آن را به عنوان داروی مسکن به رسمیت می شناسد و اجازه می دهد تا فروش خود را تنها با نسخه پزشک. اگر شما می توانید درد را تحمل کنم هر بیشتر، شما بهتر است به دکتر خود مراجعه کنید و از آنها برخی از مشاوره بخواهید. اما مهم نیست چقدر، این بیماری را نمی توان تنها با قطعه از داروهای درمان، بنابراین شما بهتر است برخی از درمان منظم را.

چرا مردم مبتلا به نفروپاتی IgA خواهد آرتریت نقرسی را دریافت کنم؟

شما می دانید که آرتریت نقرسی علائم نقرس است، آن است که توسط متابولیسم غیر طبیعی پورین و عدم تعادل دفع اسید اوریک ایجاد می شود.

تحت شرایط عادی، کلیه ها خواهد شد پورین اضافی و اسید اوریک از بدن تخلیه. پس از کلیه های آسیب دیده آنها نمی توانند موثر کار می کرد، به طوری که زباله های اضافی مانند پورین و اسید اوریک در بدن انباشته خواهد شد، در نتیجه القاء بسیاری از علائم دیگر، از جمله آرتریت نقرسی.

چگونه برای درمان آرتریت نقرسی در نفروپاتی IgA؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، تنها در داروهای بستگی دارد می تواند این مشکل را حل نمی کند کاملا، تا مردم مجبور به درخواست کمک از درمان است.

سلول های بنیادی به عنوان یکی از درمان های منحصر به فرد اثر قابل توجه در درمان بیماری ایمنی. بیماری های کلیوی مانند سندرم نفروتیک، نفروپاتی IgA در، نفریت لوپوس، و نفریت پورپورا توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، همه آنها متعلق به بیماری ایمنی. بنابراین برای افراد مبتلا به این نوع از بیماری، آنها می توانند سلول های بنیادی به عنوان درمان که می تواند آن بیماری های 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی درمان را انتخاب کنید.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/iga-nephropathy-symptoms/1515.html





:: برچسب‌ها: علائم نفروپاتی IgA، نفروپاتی IgA با نقرسی آرتروز، نفروپاتی IgA ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: